زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

درس..درس..درس

سلام ...

خدا واقعا استادارو خیر بده ... هنوز 2هفته از دانشگاه نگذشته انقد تکلیف و پروژه دادن که دیگه آدم وقت سز خاروندن هم نداشته باشه شاید این از مزایای دانشجوی سال آخر بودن باشه ولی نمیدونم چرا دوست دارم زود درسمو تموم کنم و برم سر وخونه زندگیم در همین حال و اوضاع هم بابام میگه که واسه ارشد هم بخونم خودمم خیلی دوست دارم ولی نمیدونم چرا انقدر بی حوصله شدم و تحمل دانشگاه برام سخت شده

دوستان برای یک رهای بی حوصله راهکار لطفا !!!!



نظرات 1 + ارسال نظر
کورش تمدن جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
شاید یه استراحت کوچیک بعد از اتمام دوره لیسانس بهتر بتونه راه رو بهتون نشون بده
اینجوری خستگی اون دوره از تنتون بیرون میره و بهتر میتونی برای آینده هدف گذاری کنی
د ضمن این اولین . آخرین کامنت جدی بودا دیگه از این خبرا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد