زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

من خودمو میزنم دیگگه

چرا هیچکی نظر نمیذاره واسم ؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
روزبه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com

من واست نظر گذاشتم ...
هورااااااااا

روزبه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://my-truelove.blogfa.com


من دلم نیست برایت بسرایم چه کنم ؟

خانه ام خالی و ابریست هوایم چه کنم ؟

می توانی فقط از گوشه ی پلکت بزنی

زخمه تیر کمانگیر به پایم چه کنم ؟

آن شب از غصه چه ها کرد لبت با لب من

لبت افسوس نبوده است دوایم چه کنم ؟

وقتی از خاطره هایت ننویسم چه شود ؟

با دلم باز سراغ تو نیایم چه کنم ؟

این غزل وقف توشد کاش امانم بدهی

تا بریزد کمی احساس به پایت...چه کنم ؟

من - هیچکی - نیستم شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام - وقت بخیر
اعصاب ندارین آ

این گفته خانم ژولیت را آویزه گوشتن قرار بدین :
گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی:) ینی اینجا هم به زودی شلوغ می شه. کافیه در نوشتن وسواس بیشتری به خرج بدی رها جونم:)


موفق باشین

نه اعصاب که دارم ولی وقت پاک تویس کردن ندارم دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد