زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من

اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو

بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو

تموم هستی منی بمون همیشه پیش من

اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم

لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم

دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی

فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی

دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود

واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس اسحاقی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام عزیزم وبلاگ شما تازه تاسیس شده ؟

نرگس اسحاقی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ق.ظ

نظراتت هم که تائیدی کردی نازنین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد