زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

زندگی من وهمسرم :) روزهای بدون تو

از احساسات خودم به همسرم می نویسم اخه اون قراره بره سربازی :دی

تنهایی...

دوستان عزیزم به من کنم کنید تا بتونم اینجا بنویسم :)

راستش نمیدونم چطوری و از کجا بنویسم !!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سبز مثل سبز شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
میتونی از طاهره خانم و الباقی خرابکاریهاش بنویسی

چشم حتما

مسافر شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com

سلام عزیزم

به جمع ما خوش اومدین

با ما در ارتباط باش اگه سؤالی داری بپرس،

بتونم جوابتو می دم، خوشحال می شم

به منم سر بزن

ممنونم

ژولیت شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://migrenism.blogsky.com

الان این کنم یعنی کمک؟؟؟

اولین قدم ظاهر وبلاگه! سایز اون لوگو واسه وبلاگت بزرگه عزیز دلم
به قول استادمون استپ بای استپ!
می تونی در قدمای اول همون قالب معمول بلاگ اسکای رو بذاری:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد